مقتدایی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نامه ۲۱ نماینده پارلمان به رئیس‌جمهور درباره توجه به گیاهان دارویی برای درمان کرونا

نماینده مردم اصفهان در مجلس از نامه ۲۱ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس ستاد ملی کرونا خبر داد.

نامه ۲۱ نماینده پارلمان به رئیس‌جمهور درباره توجه به گیاهان دارویی برای درمان کروناعباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از نامه ۲۱ نفر از نمایندگان مجلس به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس ستاد ملی کرونا، درباره توجه به گیاهان دارویی برای درمان کرونا، خبر داد و گفت: در این نامه ضمن توجه دادن حجت الاسلام روحانی به سند ملی گیاهان دارویی مصوب ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی از ایشان خواسته شد، مفاد پر اهمیت این سند را که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته و مواردی که برعهده دستگاه اجرایی بوده و بر زمین مانده را با جدیت دنبال کند.

وی ادامه داد: اصرار و خواسته فعالان طب سنتی، پزشکان و متخصصان تغذیه این است که از طریق بهره گیری از دارو‌های گیاهی هم می‌توانیم در مهار و درمان کرونا موفقیت‎های قابل توجهی به دست آوریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: این ۲۱ نماینده اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس هستند و عمدتا از چهره‌های شناخته کشوری نیز محسوب می‌شوند.

اسامی برخی امضا کنندگان این نامه به شرح زیر است:

عباس مقتدایی
محمد مهدی زاهدی
عباس گلرو
جعفر قادری
مصطفی میرسلیم
علیرضا سلیمی
سید شمس الدین حسینی
الیاس نادران
محمدحسین حسین زاده بحرینی
فداحسین مالکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سبد فروزان
۰۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
نمایندگان عزیز گویا هنوز متوجه نشدهاند ،اگر حتی واکسن را هم با موفقیت بسازیم ،تا سازمان مافیایی بهداشت جهانی قبول نکند ،بی فایده است چه برسد به گیاهان دارویی
مگر نشنیدی جهانگیری گفت برای خرید واکسن پول موجود است ، اما برای ساختن احتیاج به کمک سازمان است
آخرین اخبار