دومین حضور سبزپوشان اراکی در خلیج فارس

آلومینیوم سازی اراک در هفته دوم جام خلیج فارس عیار خود را محک می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس و در هفته دوم این لیگ امروز عصر بازیکنان آلومینیوم سازی اراک در اصفهان به دیدار سپاهان می‌روند تا برای دومین بار خود را محک بزنند.

سبز پوشان اراکی از ساعت ۱۶ و بیست دقیقه امروز به مصاف زرد پوشان اصفهانی می‌رند و هردو تیم با انگیزه کسب امتیاز این بازی درون گود خواهند رفت.

مسابقه امروز اصفهان، اراک در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود و هر دو تیم سپاهان و آلومینیوم سازی شکست خورده هفته اول بازی‌های لیگ هستند و در این بازی با انگیزه بیشتری به دنبال ۳ امتیاز هستند تا بتوانند اولین امتیاز این فصل بازی‌ها را به نام خود ثبت کنند.

سبزپوشان اراکی که در هفته پیش ۳ امتیاز بازی را به نساجی مازندران واگذار کردند اکنون به مصاف تیمی می‌روند که آن‌ها هم همین وضعیت را دارند، سپاهان اصفهان هم ۳ امتیاز هفته اول لیگ را به گل گهر سیرجان واگذار کرد.

این دو تیم در دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل به تساوی بدون گل رسیده بودند و با وجود این بازی اکنون مربیان دو تیم رسول خطیبی و محرم نوید کیا با شناخت بیشتری به دیدار می‌روند.

هفته دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.