۱۸ واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: با هشدار‌ها و تذکرات لازم ۱۸ واحد صنفی اعم از قلیان سرا، کافه رستوران پلمب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا خلفی‌زاده، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: ۷۱ اکیپ نظارتی مقابله با کرونای شهرستان اردبیل بیش از ۷۵۰۰ تذکر چهره به چهره به واحد‌های متخلف دادند.

او افزود: حضور اکیپ‌های نظارتی در همه اماکن جهت الزام آن‌ها به اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت فعالیت در حال بازرسی و نظارت‌های لازم هستند که با هشدار‌ها و تذکرات لازم ۱۸ واحد صنفی اعم از قلیان سرا، کافه رستوران پلمب شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل ادامه داد: از فعالیت ۲۰ امکنه متخلف جلوگیری به عمل آمده و ۹۷۲ مورد بازدید از کلیه مراکز تهیه توزیع و فروش موادغذایی، اماکن عمومی، ادارات و کلیه اصناف فعال در سطح شهر، جاده‌های پرتردد و روستا‌های گردشگری با حدود ۸۳ درصد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محقق شده است.

خلفی‌زاده بیان کرد: معرفی ۱۰ امکنه متخلف به تعزیرات به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت بر دفن اجساد کرونا مثبت و گندزدایی آمبولانس حامل این اجسادو ۱۶ مورد بازدید از داروخانه و آزمایشگاه تشخیص طبی و تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی نیز از زمان آغاز این طرح محقق شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.