کوچکترین برنامه نویس کامپیوتر جهان

پسر بچه‌ای هندی اسم خود را در کتاب رکورد‌های گینس به عنوان کوچکترین برنامه نویس کامپیوتر جهان ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر بچه شش ساله هندی توانست رکوردی ویژه به نام خود در کتاب رکورد‌های گینس با کسب مدرک برنامه نویسی کامپیوتر به ثبت رساند.

«آرهام اوم تالسانیا» پسر بچه که از اهالی احمد آباد هند است توانست در آزمون شرکت مایکروسافت در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر در مرکز آزمون «پیرسون ویو» شرکت و رتبه بالایی در آن کسب کند.

مجموعه گینس تاکید کرد که این موفقیت برای پسر بچه‌ای در شش سالگی بی نظیر بوده است و این رکورد در کتاب گینس به عنوان کوچکترین برنامه نویس جهان ثبت می‌گردد.

تالسانیا درباره اینکه چگونه توانست این توانایی را به دست آورد، گفت: پدرم به من کدنویسی را آموزش داد و من از دو سالی شروع به استفاده از سی دی‌های آموزشی کردم و سه سالگی دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS و Windows را خریداری و کار به آن‌ها را آغاز کردم و متوجه شدم که پدرم در حوزه پایتون (زبان برنامه نویسی) کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


کوچکترین برنامه نویس جهان وقتی رکورد گینس را از آن خود کرد می‌توانست بازی‌های کوتاه را برنامه نویسی کند.

او می‌گوید که کمی پس از آغاز برنامه نویسی بازی‌های کوتاه و ساده از من خواستند برخی از نمونه کارهایم را برای شرکت مایکروسافت بفرستم و پس از مدتی توانستم مدرک برنامه نویسی را از این شرکت اخذ کنم و به گروه رکوردداران جهان وارد شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
من هم در دوان کرونا مشغول به یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر شدم
آخرین اخبار