استقبال بی نظیر مردم مازندران برای اهدای خون

مراکز انتقال خون مازندران  با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی انتقال خون مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند در روز‌های اخیر و در پی فراخوان انتقال خون مازندران به منظور جبران کاهش ذخایر خون، مراکز انتقال خون مازندران با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده است، این در حالی است که مراکز انتقال خون به دلیل ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ناچارند با تعداد تخت‌های کمتر داوطلبان اهدای خون را میزبانی کنند.

روابط عمومی انتقال خون استان از همه داوطلبان اهدای خون که در سخت‌ترین روز‌های بحران کرونا در مراکز اهدای خون حضور یافته اند قدردانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


با توجه به  اینکه انتقال خون خود را ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذازی اجتماعی می‌داند، ناچار است که میزان تجمع در مراکز اهدای خون را کنترل کند تا سلامت داوطلبان اهدای خون با خطر مواجه نشود و جمع آوری حجم بالایی از خون‌های اهدایی و پذیرش مردم تنها در چند روز موجب کاهش آمار اهدای خون در روز‌ها و هفته‌های بعدی خواهد شد.

ضروری است هم استانی‌ها همواره متناسب با میزان مصرف روزانه بیمارستان‌ها با انتقال خون استان همراه باشند.

به منظور جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت اهداکنندگان خون، سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس است و  داوطلبان اهدای خون  می‌توانند با اخذ نوبت در ساعاتی که مراکز خلوت‌تر است مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار