مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان مطرح کرد;

تشدید نظارت‌ها به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هلیلان

کریمی گفت: ارزیابی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت گشت‌های مشترک نظارتی، به صورت مستمر در سطح شهرستان هلیلان انجام می‌گردد و این نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هلیلان ، ضمن تشکر از نیروی انتظامی و مدیران شهرستان ، به دلیل همکاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، گفت: ارزیابی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت گشت‌های مشترک نظارتی ، به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌گردد و این نظارت‌ها در روز‌های آینده تشدید خواهد شد .

سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان هلیلان زرد می‌باشد ، کلیه مصوبات ستاد در شهرستان اجرایی و محدودیت گروه‌های شغلی ۴ عملی می‌شود .

او مطرح کرد: مراسم‌های ترحیم و عروسی و دورهمی‌ها در شهرستان همچنان از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا می‌باشد که در محدود کردن یا ممنوع کردن این مراسم‌ها به کمک سایر دستگاه‌ها ، اقدامات بازدارنده‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.