همکاری۸۴ درصد کسبه مشهد با طرح محدودیت‌های جدید کرونایی

فرماندار مشهد گفت: براساس بازدید‌های میدانی گروه‌های ۱۰ نفره دستگاه‌های نظارتی در روز نخست تعطیلی اصناف غیرضروری، ۸۴ درصد کسبه مشهد با طرح محدودیت‌های صنفی همکاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: از مجموع ۱۱۴ هزار واحد صنفی این شهرستان، ۴۵ هزار کسب و کار جزو گروه شغلی یک و مشاغل ضروری و مورد نیاز مردم هستند که باید به فعالیت خود ادامه دهند.

او با بیان اینکه در برخی معابر شهر ۱۰۰ درصد اصناف غیرضروری تعطیل بودند و شیوه نامه‌ها را رعایت کردند، افزود: رمز موفقیت در هر اقدام جمعی، همکاری مردم است، اگر همه دستگا‌های اجرایی پای کار باشند، اما مردم همکاری نکنند کار نتیجه نخوهد داد، همان گونه که همراهی و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس و بلایای طبیعی منجر به موفقیت کشور در کار‌ها شد امروز نیز در مقابله با کرونا رمز موفقیت، پشتیبانی مردم است.

بیشتر بخوانید

فرماندار مشهد ادامه داد: برای توقف شیوع کرونا و ایجاد روند نزولی آن همکاری مردم مورد نیاز است و امیدواریم شاهد تغییر رنگ وضعیت قرمز مشهد به نارنجی و زرد در هفته‌های آینده باشیم.

هاشمی از اجرای صحیح منع رفت و آمد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد ابراز رضایت و بیان کرد: در صورتی که برخی خودرو‌ها این محدودیت‌ها را رعایت نکنند به وسیله ۶۱۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف نصب شده در شهر جریمه خواهند شد.

او تصریح کرد: برخی ادارات خدماتی و اصناف مانند داروخانه‌ها و مشاغل ضروری برای تردد باید خودرو خود را به فرمانداری معرفی کنند تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مشمول جریمه تردد شبانه خودرو‌ها پس از ساعت ۲۱ نشوند.

فرماندار مشهد تاکید کرد: برای تسهیل تردد شهروندان در فعالیت‌های ضروری پس از ساعت ۲۱، ساعت فعالیت اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه افزایش یافته و برای فعالیت بدون محدودیت تاکسی‌های اینترنتی نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار