شناسایی ۷۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در تربت جام با اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت

فرمانده سپاه تربت جام گفت: با اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت به همت بسیجیان شهرستان، ۷۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ جوان فرمانده سپاه تربت جام گفت: اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت با شرکت بسیجیان با قوت واقتدار ادامه دارد و تا الان ۲۰هزار خانوار رصد شدند و در اجرای طرح خانه به خانه ۷۵۰ بیمار کرونایی شناسایی و به مراکر درمانی معرفی شدند.

او افزود: این طرح با هدف سلامت جامعه اجرا می‌شود و در همین رابطه توزیع ۵۰ هزار ماسک رایگان از ابتدای هفته بسیج شروع شد و ادامه دارد وهمچنین ۲هزار بسته معیشتی هدفمند به خانواده نیازمندان اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه تربت جام ادامه داد:در هفته بسیج ۱۶۰ سری جهیزیه با ارزش ۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به مزدوجین اهدا می‌شود.

سرهنگ جوان با اشاره به اجرای ۶۰ برنامه ستاره دار در هفته بسیج با حضور بسیجیان که بصورت مجازی و حضوری برگزار می‌شودبیان کرد: بخشی از برنامه‌های هفته بسیج به صورت مجازی اتفاق می‌افتد و بخشی ازبرنامه‌های ستاره داراست، دیدار باخانواده شهدا و رزمندگان اسلام، راه انداری گرو‌های جهادی درسطح محلات، کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه سلامت، راه اندازی کاروان شادی در شب ولادت امام عسکری (ع)، همایش اقتدار و‌صلابت بسیج، اجرای گشت‌های بسیج، جمع آوری کمک‌های مومنانه، اعزام ۲۰ نیروی بسیجی برای کمک رسانی به بیماران کرونایی دربخش کرونای بیمارستان سجادیه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.


انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.