بسیج استعداد‌های پابرهنگان است که سال‌ها عزت آنان را استعمار لگدمال کرده بود

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بسیج، ظرفیت‌ها و استعداد‌های پابرهنگان است که سال‌ها عزت و استقلال و خودباوری آنان را استعمار و استکبار لگدمال کرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی گفت: بدون شک یکی از بزرگترین هنر‌های حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر واژه سازی متناسب با فرهنگ دینی و انقلابی، نهادسازی دینی و انقلابی است.تشکیل بسیج مستضعفان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های برآمده از انقلاب اسلامی و بسیج، ظرفیت‌ها و استعداد‌های پابرهنگان است که سال‌ها عزت و استقلال و خودباوری آنان را استعمار و استکبار لگدمال کرده بود.
 
او افزود:حضرت امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج که در سال‌های اول انقلاب و دفاع مقدس برای دفاع از تهاجم نظامی صدامیان تشکیل شد، در کنار نیرو‌های مسلح و ارتش، جوانان پرشور انقلابی را به عرصه دفاع مقدس فراخواند. با توجه به جغرافیای توحیدی ترسیم شده به دست امام خمینی(ره) ، جوانان بسیجی در عرصه دفاع مقدس خوش درخشیدند و طنین دل انگیز شاگردان مکتب خمینی در مدرسه عشق، جهانیان را متوجه خود کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد:سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری نام و یاد شهدای بسیجی یادآور می‌شود تفکر بسیج و بسیجی و استفاده از ظرفیت این نهاد ارزشمند و نهال آبیاری شده با خون محمدی روشن ها، برونسی‌ها، کاوه‌ها، عاصمی‌ها، شوشتری‌ها، رضوی‌ها، سلیمانی‌ها و هزاران بسیجی در عرصه‌های علمی، سلامت، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وسیاسی باید سرلوحه همه دستگاه‌های دولتی و مردمی قرار گیرد.
 
محمدیان بیان کرد: این نهاد مردمی، جهادی و مخلص همان گونه که از ابتدایی‌ترین روز‌های دفاع مقدس در سنگر جهاد ومقاومت پاسدار مرز‌های جغرافیایی بوده است امروز پاسدار مرز‌های عقیدتی، فرهنگی و دینی است. امروز نگاه مستضعفان و پابرهنگان جهان به بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در سراسر جهان است.

او تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی انتظار دارد رسانه‌ها و اصحاب رسانه ومطبوعات درخط مقدم روشنگری وآگاه سازی با تولید محتوا ارزشمند و هدفمند در برابر جنگ رسانه‌ای استکبار پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.