نماینده تربت حیدریه:

انتظار تورم از دلار باعث گرانی است

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: دلار به خودی خود تاثیری در افزایش قیمت‌ها ندارد آنچه باعث افزایش قیمت‌ها میشود، انتظار تورم از دلار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه گفت: دلار با سهم ناچیز۳تا ۴درصد در بعضی کالا‌ها وجود دارد، ولی متاسفانه در کشور ما با افزایش نرخ دلار مردم توقع دارند با این افزایش، نرخ کالا‌ها نیز افزایش یابد واین انتظار تورمی باعث میشود که تولید کنندگان قیمت کالا‌های خود را افزایش دهند.

او افزود:نکته دوم ضعف نظارت است که باعث شده با گرانی مقابله نشود.

بیشتر بخوانید


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به کمربندی تربت حیدریه ادامه داد:هدف از ایجاد کمربندی جلوگیری از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها جاده خواف و گناباد به داخل شهر بوده است، اما نبود نظارت و ارزیابی و نبود رمپ باعث شده که این خودرو‌ها دوباره در داخل شهر تردد کنند.

زنگنه بیان کرد:مشکل بعد اینست که کمربندی در مکانی ساخته شده که راه آهن در مجاورت آن قراردارد، ولی هیچگونه پل برای عبور خودرو‌ها برای دسترسی به راه آهن وجود ندارد و یا این تفاسیر هیچگونه استانداردی در کمربندی لحاظ نشده است.


انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.