نیم روزشلوغ و پرحادثه‌ی اورژانس ۱۱۵ لارستان

تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ لارستان نیم روزشلوغ و پرکاری را با ثبت ۱۳۰مورد تماس که ۷ مورد آن مربوط به سانحه ترافیکی بود را پشت سرگذاشتند.

مسعودحاجی رجبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: از ابتدای شیفت کاری امروز تا ظهر، تعداد ۱۳۰ مورد تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان ثبت شده که ۱۷ مورد آن منجر به انجام ماموریت شده است.

او افزود: از میان ماموریت‌های ثبت شده در این نیم روز، ۷ مورد به سانحه‌ی ترافیکی اختصاص یافت که طی آن به ۱۲مصدوم این حوادث خدمت رسانی شد.

حاجی رجبی با اشاره به حادثه‌ی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در میان ماموریت‌های ثبت شده اذعان داشت: بعد از تماس مردمی با اورژانس، مبنی برواژگونی یک دستگاه موتورسیکلت درمحور محمله-زنگویه شهرستان خنج، سریعا آمبولانس اورژانس جاده‌ای محمله به محل حادثه اعزام شد که این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

او گفت: با حضور تکنسین‌های اورژانس و بررسی میدانی وضعیت مصدوم، باتوجه به شدت جراحات وارده از سوی آنان درخواست بالگرد داده شد، که در ادامه باهماهنگی دیسپچ سریعا بالگرد اورژانس هوایی به سمت محل حادثه به پرواز درآمد و مصدوم را در پد بالگرد بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج تحویل و به بیمارستان امام رضا (ع) لارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.