همراهی بازاریان و اصناف سرپل ذهاب قابل تقدیر است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی که از روز گذشته به منظور مهار موج سوم کرونا آغاز شده مشارکت فعالانه‌ای دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محبت جمالی نیا  گفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان هم اکنون تمامی مشاغل گروه‌های شغلی غیرضروری تعطیل شده و همراهی بازاریان و اصناف در این طرح بسیار قابل تقدیر است.

او اظهار داشت: نماینده تام الاختیار دادگستری، انتظامی، شهرداری، بهداشت و بخشداری نیز به طور ویژه بر شهرستان نظارت دارند تا در صورت مشاهده هرگونه برگزاری آیین‌های تجمعی مانند عروسی و عزا با بانیان برپایی چنین مجالسی برخورد کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: همچنین تیم بازرسی نیز به طور مستمر بر بازار و اصناف و اماکن عمومی نظارت دارند.

او  ادامه داد: باتوجه به قرمز بودن این شهرستان کارمندان ادارات به یک سوم کاهش یافته و همراهی مردم نیز بسیار خوب است.

او گفت: قانون منع تردد نیز در حال اجرا است و مدیریت و اجرای هدفمند و هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور است از دیروز اول آذرماه در شهرستان شروع شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این طرح مبادی ورودی شهرستان از سمت قره بلاغ، پلیس راه و سرابگرم توسط عوامل پلیس انتظامی و پلیس راه کنترل شده و خودرو‌هایی که قانون را زیر پا می‌گذارند ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

جمالی نیا ادامه داد: اجرای این طرح به منظور جلوگیری از ورود خودرو‌های پلاک غیربومی و خروج خودرو‌های با پلاک بومی جهت جلوگیری از تردد‌های غیرضرور برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم است.

او افزود: همچنین تردد خودرو‌های پلاک بومی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت چهار بامداد روز بعد نیز ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودرو به صورت هوشمند به مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه خواهد شد و تنها خودرو‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری مجاز به تردد در شهرستان هستند.

او  افزود: مردم، اصناف و بازاریان، رسانه ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی در اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی همکاری و همراهی لازم را با ستاد مقابله باکرونا شهرستان داشته اند که قابل قدردانی است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار