اختصاص یک کارخانه آرد به هر واحد خبازی

به هر واحد خبازی مازندران از نیمه دوم آذر از یک کارخانه ، آرد تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی وفائی نژاد مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در حاشیه جلسه کمیته تخصصی کارگروه گندم، آرد و نان استان،گفت: به منظور ساماندهی و یکنواخت کردن کیفیت آرد کارخانجات آرد سازی استان و ارائه آرد با کیفیت به خبازی‌ها، از نیمه دوم آذر ماه امسال به هر واحد صنفی صرفاً از یک کارخانه، آرد تحویل خواهد شد.

او با بیان اینکه گندم با کیفیت و یکنواختی به کارخانه‌های آرد سازی ارائه می‌گردد، افزود: اختلاف در کیفیت آرد کارخانجات به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و می‌بایست آرد با کیفیت به واحد‌های خبازی استان تحویل گردد.

وفائی نژاد گفت: در صورتی که کارخانجات نسبت به نوسازی تجهیزات و ارتقاء کیفیت آرد تولیدی خود اقدام نکنند و کیفیت آرد آن‌ها مورد رضایت خبازان و همچنین تایید دستگاه‌های ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و غله نباشد آرد این کارخانجات کسر و به کارخانجاتی که آرد مناسب و با کیفیتی تولید می‌کنند اختصاص داده خواهد شد.

او اختصاص آرد تولیدی چند کارخانه به یک واحد خبازی را ظلم به کارخانجاتی که آرد با کیفیت تولید می‌کنند عنوان کرد و گفت:در طرح تامین آرد هر واحد خبازی تنها از یک کارخانه آرد سازی، واحد‌های تولیدی که آرد با کیفیت پایین ارائه می‌کنند ملزم به ارتقاء کیفیت آرد خود می‌باشند.

وفایی نژاد افزود: در راستای ارتقاء کیفیت آرد و نان استان با کارخانجاتی که با عدم رعایت اصول آسیابانی به تولید آرد بدون کیفیت و یا همچنین نول کشی ازگندم یارانه‌ای اقدام می‌کنند برخورد‌های جدی و قانونی همچون کسر یا قطع سهمیه با متخصصین صورت می‌گیرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده در صورت گزارش اکیپ‌های بازرسی هرگونه تعطیلی خودسرانه و یا کسری آرد خبازی‌ها، با معرفی واحد‌های مختلف به تعزیرات حکومتی برخورد جدی و قانونی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار