خیابان های فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: میزان عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در دومین روز اجرای آن از سوی اصناف مستقر در خیابان های اصلی این شهر بیشتر از روز نخست بود و به همین علت گشت بازرسان در خیابان های فرعی و کوچه‌ها در اولویت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با  بیان اینکه  خیابان های فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت، گفت: در ادامه این روند تا چند روز آینده گشت‌های بازرسی به سوی حاشیه شهر نیز هدایت خواهند شد و کل شهر مشهد تحت بازرسی قرار خواهد گرفت.

او افزود: در دومین روز اجرای طرح ممنوعیت فعالیت‌های صنفی مشاغل گروه‌های۲، سه و چهار، ۱۰ گشت مشترک بازرسان در صبح و ۶ گشت مشترک در شب فعال شد که منجر به ۱۳ هزار و ۱۵۰ فقره بازرسی و صدور ۲۱۱ اخطار کتبی، تنظیم ۲۹ فرم جریمه و پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمکین کرده و به صورت کامل تعطیل بودند.
بیشتربخوانید


دلداری با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ طی چند روز گذشته و افزایش نظارت‌ها در این زمینه بیان کرد: قیمت مصوب گوشت گرم مرغ به ازای هر کیلوگرم ۲۰۴ هزار ریال است و فروش آن به قیمت بالاتر تخلف به شمار می‌رود و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

او تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار، توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال در واحد‌های صنفی منتخب با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر آغاز شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تاکید کرد: این واحد‌ها اقدام به نصب بنر متحدالشکل مبنی بر توزیع گوشت منجمد مرغ به قیمت طرح تنظیم بازار کرده‌اند و طی چند روز آینده مقدار بیشتری از گوشت منجمد مرغ در بازار این شهر توزیع می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.