۷۰ روز بی‌خبری از جوان 36 ساله؛ هیچ سرنخی از معین وجود ندارد

جست‌وجو‌ها برای یافتن کوهنورد اهل کردکوی بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «صبر کن، من تا نیم‌ساعت دیگه می‌رسم. دارم راه می‌افتم.» این آخرین جمله‌ای است که معین غروب سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه در تماس تلفنی به شاگرد مغازه عطاری‌گفته بود. پس از آن دیگر هیچ خبری از او نشد. پس از گذشت ۷۰ روز از ناپدید شدن معین شریفی، جوان اهل کردکوی که برای پیاده‌روی به جنگل‌های کردکوی رفته بود، هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نشده است.

شامگاه ۲۵ شهریور هرچه همسر و دوقلو‌های معین منتظر بازگشت او ماندند، خبری نشد. وقتی پدر معین که از کوهنوردان حرفه‌ای منطقه است، از موضوع باخبر شد، از هلال احمرکردکوی درخواست کمک کرد.


بیشتربخوانید


حسین باقری، رئیس هلال‌احمر کردکوی  در مورد ناپدیدشدن جوان کردکویی گفته بود: «به ما اطلاع دادند جوان ۳۶ ساله‌ای در منطقه بالادست جنگل‌های کردکوی ناپدید شده است. با اعلام این خبر، جست‌وجو‌ها را با تیم‌های عملیاتی آغاز کردیم. محلی‌که این جوان برای پیاده‌روی به آنجا رفته بود، جایی بود که بیشتر مردم می‌رفتند و یک طرف آن به دره و طرف دیگر به جنگل ختم می‌شود، اما هیچ‌کس به سمت دره نمی‌رود، با این‌حال با فرض رخ‌دادن هرگونه حادثه‌ای برای این جوان، حتی دره و شعاع شش کیلومتری خودروی او را هم گشتیم، اما اثری از او پیدا نکردیم.»

۷۰ روز بی‌خبری از معین؛ هیچ سرنخی وجود ندارد

در حالی‌که جست‌وجو‌ها ادامه داشت، پرونده‌ای برای ناپدید شدن معین در پلیس آگاهی استان گلستان تشکیل شد. سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی این استان در خصوص این پرونده گفته بود: «تاکنون سرنخی از کوهنورد گمشده در جنگل‌های شهرستان کردکوی به دست نیامده و فرضیه‌ها همچنان در دست بررسی است.»

دیگر امید‌ها برای پیدا کردن معین کمرنگ شده بود، تا جایی که با اعلام رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کردکوی، ۱۲ مهرماه، آخرین روز عملیات برای پیدا کردن جوان گمشده کردکویی اعلام شد.

او در اظهارنظر نهایی خود در مورد پرونده معین گفته بود: «اتفاقی که برای معین رقم خورده با آنچه برای خانم سها رضانژاد اتفاق افتاد، متفاوت است. خانم رضانژاد در یک محل مرتفع بود و نسبت به منطقه شناخت نداشت و همین عدم شناخت سبب شد آن حادثه تلخ رقم بخورد، اما معین در جاده اصلی و در مسیر پیاده‌روی شهروندان مفقود شده و به طور کامل با منطقه آشنا بوده است.»

پس از آن، تقریبا پرونده جوان گمشده کردکویی به بوته فراموشی سپرده شد و گاهی خبری کوتاه در مورد آخرین وضعیت او منتشر می‌شد. دیروز با پدر معین تماس گرفتیم تا در مورد وضعیت پرونده او توضیح دهد.

لحن پدر، پر از ناامیدی است و جملاتش را با فعل و بی‌فعل تمام می‌کند. نعمت شریفی با آه‌بلندی می‌گوید: «هیچ خبری از معین نداریم و نمی‌دانیم کجاست. پلیس همچنان به دنبال سرنخی از پسرم است، اما وقتی پرس‌وجو می‌کنیم، جواب درستی به ما نمی‌دهند و می‌گویند اگر سرنخی از پسرت پیدا کردیم، اطلاع می‌دهیم. دیگر جایی نمانده که دنبال او نگشته باشیم. تمام جنگل و کوه و هر جایی که احتمال می‌دادیم رفته باشد را جست‌وجو کرده‌ایم، اما کوچک‌ترین رد و نشانی از او نیست. شاید بعضی‌ها برای پیدا کردن گمشده‌شان از فضای مجازی کمک بخواهند و شماره تلفن بدهند، اما به نظر خودم این کار ضروری نیست و پلیس سرنخی پیدا کند یا به مظنونی مشکوک شود، به ما اطلاع می‌دهد. آرزویم این است معین بالاخره صحیح و سالم پیدا شود.»

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار