اسماعیل پور: مسئولان همیشه به فوتسال مانند بچه سر راهی نگاه کرده اند

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: در کشور ما مسئولان همیشه به فوتسال مانند یک بچه سر راهی نگاه کرده اند و اینکه لیگ به تعویق افتاده اصلا چیز جدیدی نیست.

احمد اسماعیل پور، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در تیم شنژن چین حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود بعد از تمدید قرارداد با این تیم چینی اظهار داشت: لیگ فوتسال چین حدود یک ماه پیش به پایان رسید و تیم ما موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند. بعد از این قهرمانی مسئولان باشگاه شنژن با من صحبت‌ کردند و بعد از توافق تصمیم گرفتم یک سال دیگر هم در لیگ چین و در تیم شنژن بازی کنم. آن طور که شنیده ام مسئولان فوتسال چین می‌خواهند فصل بعد لیگ را بعد از جام ملت‌های آسیا برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


مسئولان همواره فوتسال را مانند بچه سر راهی نگاه کرده اند

بازیکن تیم فوتسال شنژن چین درباره مشخص نبودن شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران و این که لیگ رشته‌های والیبال و بسکتبال آغاز شده بیان کرد: این موضوعی که اکنون برای فوتسال کشورمان به وجود آمده، به نظر من چیز جدیدی نیست و تا آن جا که من به یاد دارم فوتسال همواره  در ایران به این شکل بوده و اصلا جای تعجب ندارد. ممکن است مسئولان تصمیم بگیرند که اصلا بازی‌های لیگ را شروع نکنند و به همین دلیل فوتسالیست‌های ما نباید از این موضوع تعجب کنند. جالب است در کشور ما مسئولان، به فوتسال همیشه مانند یک بچه سر راهی نکاه کرده اند.

تمام تیم‌های آسیایی در حال آماده سازی هستند، اما هنوز وضعیت لیگ ما مشخص نیست

اسماعیل پور افزود: من فوتسال ایران را دنبال می‌کنم. به نظر من این بلاتکلیفی که برای شروع بازی‌های لیگ به وجود آمده به بیشتر تیم‌ها لطمه وارد کرده است. مطمئنا اگر نتوانیم لیگ را به موقع برگزار کنیم قطعا در آینده تیم ملی موفقی نخواهیم داشت. سال منتهی به جام جهانی است و بیشتر تیم‌ها در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند، اما هنوز مشخص نیست لیگ فوتسال ایران چه زمانی شروع می‌شود و قطعا با شرایطی که به وجود آمده، کار تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا سخت تر خواهد شد، زیرا بازیکنان آمادگی لازم برای این مسابقات را به دست نمی آورند. 

بعید می‌دانم در جام ملت‌ها با مشکل رو به رو شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره مسابقات جام ملت‌های آسیا و این که آیا می‌توانیم در این رقابت‌ها موفق باشیم گفت: شرایطی که فوتسال ایران دارد نسبت به تمامی تیم‌های آسیایی متفاوت است. ما همیشه در آسیا جزو تیم‌های قدرتمند بوده ایم و بعید می‌دانم در جام ملت‌های آسیا مشکلی برای تیم ما به وجود بیاید. نباید فکر کنیم که کار ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا آسان است زیرا همان طور که گفتم سالی است که منتهی به جام جهانی می‌شود و تمام تیم‌ها با آمادگی بالا به این مسابقات می‌آیند تا بتوانند سهیمه جام جهانی را کسب کنند.  به هر حال امیدوارم مسئولان فوتسال کشورمان بتوانند هر چه زودتر به یک جمع بندی نهایی برسند تا لیگ را به موقع شروع کنند.

سطح فوتسال ایران خیلی بالاتر از چین  است

اسماعیل پور درباره متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران و اینکه آیا این روش درست است یا خیر بیان داشت: در لیگ چین هم که ما حدود یک ماه پیش بازی کردیم، مسابقات به صورت متمرکز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. در اینجا برگزاری بازی‌ها حدود ۲۸ روز طول کشید و ما هر یک روز در میان باید به میدان می‌رفتیم. قطعا سطح لیگ فوتسال ایران نسبت به چین خیلی بالاتر است. به نظر من برخی از تیم‌های کشورمان مثل مس سونگون و گیتی پسند که از نظر شرایط مالی و همچنین داشتن مهره مشکلی ندارند، می‌توانند به صورت متمرکز به میدان بروند. اما سایر تیم‌هایی که از نظر مالی و بازیکن در شرایط چندان جالبی نیستند شاید متمرکز برگزار شدن بازی‌ها  به آن‌ها لطمه بزند. به هر حال مسئولان سازمان لیگ فوتسال باید با باشگاه‌ها صحبت کنند که آیا مایل هستند بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شود یا خیر.


بیشتر بخوانید


وقتی شنیدم منصوری قرچک به لیگ برگشته بسیار خوشحال شدم

بازیکن سابق تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره بازگشت این تیم به مسابقات لیگ برتر هم گفت: وقتی شنیدم که شهید منصوری قرچک  به لیگ برتر بازگشته بسیار خوشحال شدم. من در این تیم ۲ سال بازی کردم  و توانستم ۲ قهرمانی لیگ برتر را کسب کنم. شهید منصوری از  تیم‌های بسیار خوب فوتسال کشورمان به حساب می‌آید که از هواداران بسیار خوبی هم برخوردار است. امیدوارم که مسئولان حمایت خوبی از شهید منصوری انجام دهند تا این تیم بتواند سال‌های سال در لیگ برتر حضور داشته و نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.