گیتی پسندی‌ها اولتیماتوم دادند

مسئولان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اعلام کرده اند که اگر مجوز شروع بازی‌های لیگ تا چهارشنبه صادر نشود، تمریناتشان را تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال که قرار بود از اوایل آبان ماه شروع شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و قرار شد زمان شروع این رقابت‌ها بعد از صادر شدن مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص شود. از همین رو مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام کرده اند مجوز شروع بازی‌های لیگ قرار است تا روز چهارشنبه ۵ آذر ماه به سازمان لیگ ارسال شود و بعد از آن درباره تاریخ شروع بازی‌ها تصمیم گیری خواهند کرد. آن طور که گفته می‌شود فعلا خبری از صادر شدن مجوز بازی‌ها نیست و فوتسالی‌ها باید تا اواخر هفته و بلکه هم اوایل هفته آینده منتظر بمانند تا مجوز بازی‌های لیگ صادر شود.


بیشتر بخوانید


همچنین مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان چندی پیش اعلام کردند که اگر مجوز شروع مسابقات لیگ برتر تا روز چهارشنبه این هفته صادر نشود تا اطلاع ثانوی دست از تمرینات کشیده و دیگر حاضر نیستند تمرین کنند. آن طور که مسئولان باشگاه گیتی پسند گفته اند آن‌ها روزی ۱۰ میلیون تومان بابت هزینه سالن خوابگاه پرداخت کرده اند و در این مدت ۴ بار هم از بازیکنان و کادر فنی تیم تست کرونا گرفته اند و همه این‌ها هزینه سنگینی را بر دوش این تیم گذاشته است.

تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از اوایل شهریور ماه زیر نظر وحید شمسایی شروع و تا امروز ادامه پیدا کرده و آن‌ها در این مدت موفق شدند چند بازی دوستانه با تیم‌های خوب لیگ برتری برگزار کنند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف تیم شهید منصوری قرچک برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار