کاهش سفر های جاده‌ای در خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: سفر شهروندان با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در خراسان رضوی در هشت ماه اخیر ۳۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هشت میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۵۰ فقره بلیت در هشت ماه اخیر در خراسان رضوی برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای مقصد‌های درون و برون استانی صادر شده است.

او افزود: این میزان فروش بلیت برای سفر‌های برون‌شهری در خراسان رضوی در هشت ماه اخیر امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشانگر کاهش ۳۸ درصدی مسافرت در خراسان رضوی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: سال گذشته ۱۳ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۶۰ مورد سفر برون‌شهری شهروندان در خراسان رضوی ثبت شده بود.

نصری بیان کرد: همچنین شمار خودرو‌های جاده‌ای عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه که در هشت ماهه امسال در خراسان رضوی مسافر جابه‌جا کرده‌اند نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش یافته است.

او تصریح کرد: شمار خودرو‌های جاده‌ای عمومی فعال در خراسان رضوی پارسال ۸۴۵ هزار و ۴۲۰ دستگاه بود که امسال با کاهش ۲۵ درصدی به ۶۳۱ هزارو ۵۴۰ دستگاه رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: ۱۳ درصد اختلاف در کاهش خودرو‌ها و مسافران نشانگر افزایش گنجایش، پر شدن بیشتر صندلی اتوبوس‌های بین‌شهری و بهره‌وری بیشتر از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در خراسان رضوی است.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.