منصوریان: حس خوبی میان تراکتور و سپاهان وجود دارد/ ابزار کشنده خود را برای مقابله با حریفان نداریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان نزدیک‌ترین باشگاه به تراکتور به حساب می‌آید و حس خوبی میان ۲ باشگاه وجود دارد. فردا میزبان سپاهان خواهیم بود و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که وجود دارد، امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و یک بازی فوق‌العاده خوب را هم ببینیم. ما از ۲ بازی نخست ۲ امتیاز کسب کرده ایم و امیدوارم فردا به اولین ۳ امتیاز دست یابیم.

او گفت: ما در ۲ هفته گذشته با ۳ مدافع بازی کردیم و از این سیستم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. سیستم اولیه ما ۲-۵-۳ است و با توجه به شرایط بازی سیستم ما به ۳-۴-۳ تغییر خواهد کرد، اما از بازی با ۳ مدافع صرف‌نظر نخواهیم کرد. من درباره هفته اول هنوز بحث دارم و همه دیدید چه اتفاقی افتاد.

سید علی ۲ امتیاز به فوتبال تبریز  بدهکار است 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: با تمام احترامی که مالک، مدیریت باشگاه و خود من برای داوران قائل هستیم، اما در بازی هفته اول ۲ پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. روند لیگ هم طوری نیست که نتیجه ۳ بر یک، ۳ بر ۲ یا ۴ بر ۲ شود. در لیگ پرفشار فیزیکی و فرسایشی ما با ۲ حرکت خیلی خوب ممکن است گل به ثمر برسد یا پنالتی گرفته شود.  سیدعلی که از دوستان خوب من است، به غیر از ۲ صحنه پنالتی، بازی را خوب مدیریت کرد، اما ۲ امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد.

۲ امتیاز از ممبینی طلبکار هستیم 

او خاطرنشان کرد: به نظرم به همان اندازه که در یکی از برنامه‌های ورزشی  به استقلال و پرسپولیس پرداخته می‌شود، به سایر تیم‌ها نیز بپردازند. معتقدم جمعیت ۳۰ میلیونی پشت سر ما قرار دارد و هر جا ترک زبان باشد، ما آنجا پایگاه داریم. باید حق و حقوق ما دیده می‌شد تا جایی که خودم روی خط برنامه رفتم و خواستم یک بار دیگر تصویر را نمایش دهند. وقتی از زاویه دیگر نشان داده شد، نظر کارشناسان تغییر کرد. پنالتی دقیقه ۳۳ صد درصد دیده نشد و ما ۲ امتیاز از تیم هدایت ممبینی طلبکار هستیم. علاقه‌ای هم نداریم این ۲ امتیاز فردا به ما داده شود، بلکه فقط می‌گوییم حق ما در حین بازی داده شود.

منصوریان گفت: ما از فضای بدنسازی دور شده ایم. ۲ هفته‌ای خوب تمرین کردیم. بزرگ‌تر‌های تیم مثل اشکان، احسان و مسعود به تمرینات بازگشتند. میانگین دویدن آن‌ها روزی ۷ کیلومتر است. ما با ۲ مدل تیم بازی می‌کنیم.  سپاهان تیمی سطح بالا است و فوتبال مالکانه ای را انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به غیبت هواداران گفت: به دلیل اینکه یار دوازدهم خود را نداریم، در خیلی از بازی‌ها شاید مجبور باشیم یک بر صفر برنده شویم. می‌دانید وقتی یار دوازدهم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور حضور داشته باشند، شرایط بازی فرق می کند. هواداران برای ما دیگر یار دوازدهم نیستند. تعداد هواداران ما باعث می شود آنها یار دوازدهم و سیزدهم محسوب شوند. آنها از دقیقه یک تا آخر ایستاده تیم را تشویق می‌کنند، اما در حال حاضر ما این ابزار کشنده را نداریم تا با حریف مقابله کنیم، بنابراین باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

۲ بازیکن مشکوک به کرونا داریم 

منصوریان درباره محرومان و مصدومان تراکتور گفت: متأسفانه ۲ بازیکن ما بیمار هستند و هنوز جواب آزمایش PCR آن‌ها نیامده تا بدانیم آیا بیماری آنها سرماخوردگی است یا کرونا. به همین دلیل برای حفظ شیوه نامه های بهداشتی هر ۲ بازیکن در قرنطینه هستند. مسلمی‌پور و تیکدری در قرنطینه هستند. محمد خانزاده هم مصدوم است.

حق داوران را از تیم های لیگ برتری بگیرند 

او خاطرنشان کرد:  نمی‌دانم صحبت‌های من بازتاب دارد یا نه. سال‌ها از تاج و ساکت خواهش کردم که مبلغ قرارداد داوران را بالا ببرند. نمی‌شود بازیکن و مربی از یک میلیارد تا چهار - پنج میلیارد تومان، اما داوران برای هر بازی یک یا ۲ میلیون تومان بگیرند. این اصلاً در هیچ کجای دنیا عرف نیست. بروند از آلمان و ایتالیا الگوبرداری کنند. از بهاروند و نبی عاجزانه و به‌ عنوان یک برادر کوچک خواهش دارم که قرارداد جدیدی برای داوران لیگ برتر، دسته اول و دوم داشته باشند. حداقل قرارداد داوران ما باید ۵۰۰ میلیون تومان باشد. این رقم را تقسیم بر ۱۶ تیم لیگ برتری کنند و حق داوران را از تیم‌های لیگ برتری بگیرند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار