بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان به‌ مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

سپاه انصار الحسین (ع) همدان به‌ مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ وتبریک این روز به مردم شریف استان همدان بیانیه‌ای صادرکرد.

در این بیانیه آمده است:

هفته مقدس و مبارک بسیج بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. از ابتدای شکل‌گیری اسلام و تشکیل حکومت اسلام توسط نبی اکرم (ص) در مدینه، مسجد، مهم‌ترین سنگر و پایگاه برای دفاع از اسلام بوده به صورتی که مرکز حکومت و محل تصمیمات مهم، مسجد بود؛ یعنی بسیج، حاصل حقیقی اسلام است و حاصل جنگ تحمیلی و یا انقلاب اسلامی ایران نیست و بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود.

امام راحل باتکیه بر قدرت الهی و تأسی به رسالت جد جلیلش، انقلابیون مسجدی را از انصار خود برگزیده و فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را در روز ۵ آذر ۱۳۵۸صادر کرد تا اسلام را در کل دنیا فراگیر کند. به فرمودۀ رهبر عزیزمان بسیج اختصاص به یک منطقۀ جغرافیایی و یک منطقۀ انسانی و طبقاتی و قشری ندارد؛ همه جا هست. تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و... هماره تحول‌ساز است.

در مقابله با دشمنانی که سرزمین، دین، امنیت و فراتر از آن فرهنگ، هنر و اقتصاد ما را نشانه گرفته‌اند، تنها همین نوای دلنشین تفکر بسیج است که چشم طمع جهانخواران را کور خواهد کرد. هفتۀ بسیج ۱۳۹۹ با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» بسیج مردمی و جوانان و نخبگان صالح بسیج در مبارزه با تحریم‌های ظالمانۀ بین‌المللی و جنگ نیمه سخت اقتصادی، جهادگرانه با رفع محرومیت‌زدایی ایستاده‌اند تا به فرمایش مقتدایشان خنثی‌سازی و رفع تحریم نمایند و در مواجهه با ویروس منحوس کرونا نیز نبرد بهداشتی را با ایجاد قرارگاه جهادی محله محور شهید سپهبد «سلیمانی» با جهش تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر، همراهی با مدافعان سلامت، تدفین متوفیان کرونایی و اجرای رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه، به منصۀ ظهور گذاشته‌اند.

اینک سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با طنین کلام شهید سردار «علی چیت سازیان» که «کسی می‌تواند ازسیم خاردار‌های دشمن عبور کند که ازسیم خاردار‌های نفس خودعبور کرده باشد»، ایمان عاشقانه، ایمان عمیق، ایمان توٵم با عواطف را در این خطۀ شهیدپرور نثار سرمایه‌های جاوید بسیج و شهادت نموده و تبریک خالصانۀ خود را به همۀ مردم خوب و فهیم و انقلابی کشورمان تقدیم می‌کنیم. امیدواریم که همت مجاهدانۀ بسیجیان تا رفع فقر و ظلم و احیای عدالت در سایۀ ولایت و ظهور حضرت ولیعصر (عج) مضاعف شود و حکومت اسلامی به کل جهانیان صادر شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار