نصب ۱۵۰ المان شهیدسلیمانی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از نصب ۱۵۰ المان شهیدسلیمانی تا ۱۵ روز قبل از سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه استان کرمان در مراسم رونمایی از اِلمان‌های شهید سلیمانی در شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نصب ۱۵۰ المان شهیدسلیمانی در شهر کرمان گفت: امروز در مرحله نخست، ۲۰ نشان در شهر کرمان نصب و رونمایی شده و تا ۱۵ روز قبل از سالگرد شهادت او همه ۱۵۰ المان آماده می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت المان سازی و فضاسازی شهری در عمق بخشی به مسائل فرهنگی افزود: تا زمانی که پایه اول این حوزه، یعنی فضاسازی را نداشته باشیم، اصل را فراموش می‌کنیم و این حرکت های المانی در مسیر حفظ شعائر و ارزش های ما است. 

سردار معروفی بیان کرد: در مرحله بعد به مباحث فرهنگسازی، گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان‌سازی ورود می‌کنیم و شهید حاج قاسم سلیمانی صاحب مکتب است و  مکتب  و گفتمان  سردار شهید قاسم سلیمانی مصونیت کشور است. 

 او بیان کرد: امروز استان کرمان به واسطه شهادت و مجاهدت این مرد بزرگ، جهانی شده و توجه همه جهان معطوف به شهر کرمان است؛ بنابراین باید هر کس که وارد شهر کرمان می‌شود کرمان را شهر حاج قاسم بداند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: با هماهنگی سپاه استان کرمان، شهرداری و برخی از ادارات، ۱۵۰ نقطه در شهر کرمان، از جمله ورودی‌های شهر، چهارراه‌ها، میدان‌ها، ورودی و خروجی گلزار شهدا و مسیر میدان بسیج تا میدان عاشورا تا قبل از سالگرد شهادت سردار دل ها به این المان‌ها مزین می‌شود. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار