بهسازی روشنایی گلزار شهدای کرمان

در آستانه اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، بهسازی روشنایی گلزار شهدای کرمان به همت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چهارمین روز از هفته بسیج، مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با حضور در گلزارشهدای کرمان از پروژه بهسازی روشنایی گلزار شهدا بازدید و بر تسریع و تکمیل این پروژه در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

رسول عبداللهی، معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز در این بازدید هدف از اجرای این طرح را ایجاد یک فضای معنوی و در شان مقام و منزلت شهیدان دانست و گفت: یکی از ابتکار‌ها در این طرح نصب سنگ‌های نورانی به تعداد قبور شهدای شهر کرمان است.

او افزود: این طرح بهسازی روشنایی شامل محوطه گلزار، ستون ها، راه پله ها، روشنایی فضای کوه‌های مشرف به گلزارشهدا، خیابان‌های ورودی گلزارشهدا خواهد بود.

در ادامه این بازدید محمدرضا حسنی سعدی مدیرگلزار شهدای کرمان با تقدیراز کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: گلزار شهدا از ظرفیت بالایی برخوردار است و در آینده مرکز فرهنگی بزرگی در کشور خواهد شد.

او با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت افزود: باید برای شناساندن بیشتر گلزار شهدای کرمان کار کنیم و از مسئولان بخواهیم با توجه به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مکان به طور ویژه فعالیت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۲۲:۱۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
والله خود حاجی هم‌‌راصی نیست .پولش خرج محرومین کنید.