شهرداری شیراز با آمادگی کامل به مقابله با بارش‌ها می رود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز از آماده باش این مجموعه برای مواجهه با بارش‌های پیش‌بینی شده شامگاه آخر هفته در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور به شهروندان اطمینان داد که شهرداری طی یکسال گذشته تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارش‌ها اندیشیده است.

او با اشاره به وجود بیش از٢٠٠ نقطه آبگیر در سطح این کلانشهر، افزود: این نقاط طی سالیان زیادی شکل گرفته و خوشبختانه امروز بیش از ٩٨ درصد از این نقاط رفع شده و مابقی در دست اجراست و طی سه هفته آینده تمام نقاط آبگیر که در زمان بارندگی ایجاد مشکل می‌کنند، برطرف خواهد شد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها، کانال روباز و روبسته توسط مجموعه شهرداران مناطق انجام شده است، از اتمام لوله گذاری برای دفع آب‌های سطح و لایروبی‌های جداول خبر داد.

محمدحسن‌پور بیان کرد: از آنجا که طبق اعلام سازمان هواشناسی از امشب پنج‌شنبه ۶ آذرماه شاهد باران خواهیم بود، لذا با تقسیم کار انجام شده نیروی انسانی و معاونین، سازمان‌ها و تجهیزات لجستیک در حالت آماده باش تا روز یکشنبه ۹ آذرماه قرار دارند.

معاون شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد که شاهد بارش باران بدون خسارت باشیم.

بارش‌های پائیزی هفته‌های گذشته، شهرداری شیراز با اندیشیدن یک راهکار و استقرار تیم‌هایی در مسیل‌های عبور روان‌آب، از بروز آبگرفتگی شدید پیشگیری کرده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار