کشف ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ موتورسواری که مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده خیابان فدائیان اسلام کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه با هماهنگی واحد تجسس و گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه کارگروهی را برای کشف جرم تشکیل دادند.

وی توضیح داد: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه حین گشت زنی در خیابان فدائیان اسلام به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود، مظنون می‌شوند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت:چکیده پرونده حکایت از این دارد، مظنونین چندین بار خیابان را به صورت یک طرفه بالا و پایین می‌رفتند که ماموران به صورت نامحسوس آن‌ها را تحت نظر قرار می‌دهند و با تعقیب و مراقبت انجام شده مشخص شد قصد تخریب قفل صندوق عقب یک دستگاه خودروی پرشیا را دارند که ماموران کلانتری جوادیه وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، راکب موتورسیکلت به نام کیوان را دستگیر، ولی ترک نشین از محل می‌گریزد.

وی با اشاره به اینکه کیوان در بازجویی اولیه منکر سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: سارق با مشاهده تصاویر ضبط شده خود به ناچارلب به اعتراف گشود و به سرقت با همکاری همدستش به نام عباس معترف شد.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی عباس نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان موتورسوار در محدوده خیابان فدائیان اسلام

دستگیری سارقان خودرو‌های مزدا ۳ در پایتخت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار