انهدام چهار گروه صیاد حرفه‌ای پرندگان شکاری در خراسان رضوی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: چهار گروه حرفه‌ای و سابقه دار شکار پرندگان ارزشمند شکاری در خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی چند روز رصد اطلاعاتی درخصوص فعالیت شبکه‌ای یک گروه صید و قاچاق پرندگان شکاری در شهرستان تربت جام، مامورین یگان موضوع را در دستور کار خود قرار داده و طی دو عملیات ضربتی جداگانه در یک روز، متخلفان را دستگیر کردند.

او افزود: از آنجا که عوامل این باند در دو نقطه از حوزه استحفاظی تربت جام در حال فعالیت مجرمانه بودند، با مدیریت یگان حفاظت و شناسایی متخلفان، مخفیگاه آن‌ها رصد و سرانجام با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت در یک نقطه و فرماندهی پاسگاه انتظامی سمیع آباد در اقدامی غافلگیرانه هر دو گروه حرفه‌ای دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید


این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی محل اختفای متهمان، یک بهله بالابان و یک قبضه اسلحه وینچستر قاچاق و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

همتی بیان کرد: چند قطعه انواع پرنده وحشی از جمله قمری، چکاوک، کبوتر و تمامی ابزار و ادوات شکار و صید پرندگان وحشی از محل اختفای متهمان جمع آوری شده است.


انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.