خدمت رسانی نیرو‌های جهادی سپاه و بسیج در ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)

نیرو‌های جهادی بسیج و سپاه بعد از بارندگی در سراسر خوزستان، در حرکتی جهادی به یاری مردم گرفتار در آب رفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سامانه بارشی که از روز پنجشنبه هفته گذشته وارد خوزستان شده بود شامگاه شنبه با افزایش بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر و منازل اهالی بندر ماهشهر، اهواز و بندر امام خمینی (ره) شد. ماهشهر با ۱۰۷ میلیمتر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش را در خوزستان داشته است.

گروه‌های جهادی داوطلب حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان با تمام توان به یاری خانواده‌هایی که منازل آنها دچار آبگرفتگی شده شتافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر امام خمینی (ره) همراه با بسیجیان و نیرو‌های جهادی در مناطق محروم که دچار آبگرفتگی شده بودند، حضور پیدا کردند و به مردم در جابجایی لوازم و خارج کردن آب از خانه هایشان کمک کردند.

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان، سلیمانی فرمانده سپاه ناحیه بندرامام خمینی (ره)، مدیرکل بنادر و دریانوری استان با حضور در بندر امام خمینی (ره) بازدید میدانی جهت رفع آب‌های سطحی و کمک به مردم در بندر امام خمینی (ره) داشتند.

در ماهشهر نیز نیرو‌های جهادی داوطلبانه برای خدمت رسانی به خانواده‌هایی که خانه‌های شان پر از آب شده بود آمدند و برای انتقال لوازم و وسایل شان کمک کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار