دفع آب‌های سطحی در اهواز با کمک بسیجیان شرکت ملی حفاری

در پی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در مناطقی از خوزستان و افزایش حجم روان آب‌ها در سطح معابر و خیابان ها، بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در حرکتی خود جوش به کمک شهروندان اهوازی شتافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در مناطقی از خوزستان و افزایش حجم روان آب‌ها در سطح معابر و خیابان ها، بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در حرکتی خود جوش به کمک شهروندان اهوازی شتافتند.

علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران در گفت گو با خبرنگار ما گفت: به دنبال بالا آمدن سطح آب در خیابان‌ها و معابر که به سبب موج بارشی مشکلاتی را برای عابران و سرنشینان خودرو‌ها و واحد‌های مسکونی ایجاد کرد، شماری از بسیجیان به همراه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت برای کمک به شهروندان وارد عمل شدند.

او افزود: در این اقدام خودجوش بسیجیان ملی حفاری در همیاری با کارکنان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب نسبت به هدایت روان آب‌ها به کانال‌های انتقال در مناطقی از شهر اهواز و شهرستان کارون اقدام کردند.

سالمی بیان داشت: امداد رسانی در این ارتباط تا رفع مشکل و کاهش آب‌های سطحی ادامه دارد و در این خصوص تعدادی خود رو که به علت نفوذ آب دچار نقص فنی و از حرکت بازماندند، جابجا و در جا‌هایی که آب‌های سطحی به خانه‌ها نفوذ کرد، نسبت به تخلیه آب و رفع مشکل ساکنان مبادرت شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.