نویسنده آمریکایی: ترامپ دچار بیماری روانی است

نویسنده نشریه آمریکایی آتلانتیک در اظهاراتی دونالد ترامپ را به واسطه رفتارهایش، بیمار روانی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آنه اپل بائوم، نویسنده آمریکایی نشریه آتلانتیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را بیمار روانی توصیف کرد.

او با بازنشر لینک مطلب واشنگتن پست درباره ۲۰ روز خیال پردازی و ناکامی ترامپ برای لغو انتخابات در پیام توئیتری خود نوشت: هیچ کس نمی‌خواهد از کلمات برای توصیف این نوع رفتار ترامپ- کلماتی مربوط به بیماری‌های روانی- استفاده کند.

وی همچنین در توئیت دیگری با لینک مطلب واشنگتن پست درباره نتایج بازشماری آرای ویسکانسین که پیروزی بایدن را تایید کرد نوشت: تیم انتخاباتی ترامپ سه میلیون دلار برای بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین پرداخت کرد. نتیجه انتخابات چه بود: بایدن ۸۷ رای بیشتر بدست آورد.

رئیس جمهور آمریکا، به تازگی در پیامی توییتری مدعی اضافه‌شدن هزاران رأی به آرای انتخاباتی بایدن شد و نوشت: «خبر مهم: ناظر صندوق رأی ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد حافظه یو‌اس‌بی این ایالت هزاران رأی به بایدن اضافه کرده است. به گفته او یک یواس‌بی گم شده و هر بار به بایدن ۵۰ هزار رأی اضافه شده است.»

ترامپ همچنین پیامی درباره آنکه طرفدارانش انتخابات را بایکوت کردند را بازنشر کرد و در واکنش به آن نوشت: «نه! انتخابات ۲۰۲۰ کلاهبرداری محض بود. ما با اختلاف بسیار پیروز هستیم و وقوع این تقلب را به اثبات خواهیم رساند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار