رقابت قدرت بین تویوتا یاریس و هوندا سیویک + فیلم

تویوتا GR یاریس در پیست اتومبیلرانی به رقابت با هوندا سیویک تیپ R پرداخت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه سری مسابقات درگ بین خودرو‌های شهری، در این قسمت به سراغ هوندا سیویک تیپ R و تویوتا یاریس هاچ بک رفته‌ایم. رقابتی بین دو هاچ بک جمع و جور که کاملا دیدنی است. 

در مسابقات درگ، تویوتا یاریس حرفی برای گفتن ندارد اما اکنون به دلیل اضافه شدن امکانات جدید همه چیز در خصوص این خودرو تغییر کرده است. تویوتا یاریس GR، خودرویی هاچ بک محسوب می شود که از ابتدای تأسیس تاکنون همیشه مورد علاقه افراد خاص پسند بوده است. 

هوندا سیویک با دارای موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری است که ۳۱۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور دارد. این قدرت از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

تویوتا GR یاریس در مسابقات کشیدن لغزنده با هوندا سیویک تیپ R روبرو می شود

تویوتا GR یاریس موتور کوچکتر و با یک سیلندر کمترنسبت به هوندا سیویک دارد، یاریس  ۲۵۷ اسب بخار و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند. پیشرانه تمام چرخ های یاریس از نظر کشش به علاوه سبک‌تر بودن خودرو،  یک مزیت بزرگ نسبت به تنظیم پیشرانه سیویک R در جلو است.

تویوتا GR یاریس در مسابقات کشیدن لغزنده با هوندا سیویک تیپ R روبرو می شود

بد نیست بدانید در هوندا سیویک  سیستم Active Sound Control مخصوص Honda نیز نصب شده که بسته به حالت رانندگی انتخاب شده، تنظیمات سیستم صوتی خودرو را تغییر می‌دهد.

رو به رویی قدرت بین تویوتا GR یاریس و هوندا سیویک تیپ R + فیلم

GR یاریس دارای دو دیفرانسیل و مجهز به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته است که ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن دارد. این هاچبک اسپرت دو در، ۵/۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن ۲۳۰ کیلومتربرساعت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
واله ما الان به پيكانم راضي شديم
آخرین اخبار