ازابتدای شیوع کرونا تاکنون؛

شناسایی ۵ هزار و ۱۳۸ نفر مبتلا به کرونا در تربت حیدریه

رئیس اداره مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در تربت حیدریه تعداد ۵ هزار و ۱۳۸ نفر فرد مبتلا شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اعتصامی راد رئیس اداره مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: طبق بررسی انجام شده در ۹ ماه گذشته در جمعیت ۳۶۰ هزار نفری تحت پوشش دانشگاه، نسبت مرگ ومیر بیماران کرونایی کمتر ازمیانگین کشوری بوده و بیشترین موارد ابتلاء تا کنون در تیرماه و آبان ماه امسال بهثبت رسیده است.

او ضمن اشاره به این موضوع که از ابتدای آذر تا امروز روزانه ۶۴ مورد مشکوک بیماریابی شده و ۱۸ مورد بستری داشته ایم افزود: مدافعان سلامت در تمامی حوزه‌ها ازآغازین روز‌های این بیماری در مسیر حفظ وسلامت هم نوعان خود گام‌های بسیاری برداشته اند و امیدواریم با همراهی وحمایت مردم بتوانیم شاهد کاهش روند ابتلا باشیم.

رئیس اداره مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: با توجه به آغازفصل سرما و بسته شدن در‌ها و پنجره‌ها در منازل و اماکن عمومی خطر انتقال کرونا افزایش خواهد یافت که تهویه مناسب هوا اقدامی موثر در پیشگیری ازابتلاء به این بیماری است.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.