سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان:

درخواست‌های انشعاب برق تعیین تکلیف شوند

مهدوی نیا،با تاکید بر حفظ ضوابط و مقررات از همه مدیران خواست تا با کنترل و نظارت دقیق درخواست‌های انشعاب را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالوحید مهدوی نیا، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برحفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی تاکید و خواستار تسریع رسیدگی به درخواست‌های انشعاب برق شد.

مهدوی نیا با تاکید بر حفظ ضوابط و مقررات در آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری برکوچک سازی و ساده کردن قوانین برای تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع تاکید کرد.

او بر نظارت جدی مدیران امور‌ها بر واگذاری انشعابات برق به متقاضیان و هرگونه تغییر درقدرت انشعابات مشترکان بر اساس مقررات و آئین نامه تاکیدکرد و افزود: در صورت تکمیل مدارک و مستندات و داشتن مجوز‌های لازم متقاضی انشعاب برق، ارباب رجوع در چرخه اداری معطل نشود.

مهدوی نیا از مدیران امور‌ها خواست تا در صورت بروز مشکل در مناطق حساس نظیر تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به مسکونی از طریق فرمانداری‌ها و شورای حفظ حقوق بیت المال نسبت به تعیین تکلیف درخواست‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از امکان ثبت و پیگیری تمامی مراحل خریداری انشعاب برق جدید به شکل غیرحضوری، برای مشترکان شمال استان خبردادوگفت: با برنامه‌ریزی‌های گسترده انجام شده به منظور ارائه تمامی خدمات به شکل الکترونیکی و غیرحضوری در حال حاضر، مردم شمال استان کرمان می‌توانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، اقدام به خریداری انشعاب جدید برق کنند.

مهدوی نیا گفت: استفاده از این قابلیت ضمن تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان، با کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، گامی موثر در پیگیری از شیوع بیماری کرونا است و به همین دلیل از متقاضیان انشعاب جدید درخواست می‌شود برای خریداری انشعاب برق با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.nked.co.ir بخش میز خدمت، درخواست‌های خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه به امور‌ها، خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار