سرهنگ جلیلیان خبر داد؛

۲ سارق زورگیر پایتخت به دام افتادند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته دهم آذرماه ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حال گشت زنی در حوالی میدان بهشت بودند که متوجه شدند دو مرد جوان تردد شهروندی را متوقف کرده و در حال سرقت اموال وی هستند.

وی افزود: بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان انجام شد و سارقان که متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شده بودند، سوار بر خودروی سواری ۴۰۵ که در همان نزدیکی به صورت روشن متوقف شده بود، شدند و به سرعت از محل گریختند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهمان توجهی به هشدار‌های پلیسی نمی‌کردند، افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت خودروی سارقان با شلیک پلیس به لاستیک خودرو متوقف شد و هر دو سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال سرقتی از قبیل تلفن همراه، ساعت مچی وجوه نقد و ... به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد، گفت: هر دو متهم به کلانتری نازی آباد انتقال و در بازجویی‌های پلیسی به ۷۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر و با استفاده از سلاح سرد و زورگیری معترف شدند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تنبیه فیزیکی یا تزریق امپول
۱۱:۴۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
این سارقان که برای چندین بار دستگیر می شوند دو راه حل برای اصلاح آنها وجود دارد:
1- شلاق و تنبیهات فیزیکی سخت در زندان . برای اینکه بعد از آزادی دیگه هوس سرقت و اوباشگری نکنند.
2- تزریق سرم یا آمپول به آنها تا بعد از مدتی از آزادیشان سکته کنند یا چیزی شبیه به بیماری ام اس شدید.
با این کار 80 ملیون ایرانی از دست تجاوزات این افراد نجات میدهید.
آخرین اخبار