انهدام باند جیب برهای ایستگاه های BRT

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ تن از اعضای باند ۴ نفره جیب بران ایستگاه‌های شلوغ اتوبوس BRT و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی "گفت: بیست و هفتم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع جیب بری و دستگیری سه نفر به نام‌های بهروز، سهراب و نادر توسط گشت کلانتری ۱۲۹ جامی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.
وی بیان داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود متهمان در ایستگاه خطوط اتوبوس BRT خیابان حضرت ولیعصر (عج) در حال پرسه زنی بوده اند که توسط ماموران کلانتری جامی دستگیر و در بازرسی از آنان ۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف و متهمان با دستور قضائی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفته است.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در رصد‌های اطلاعاتی و بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر سه متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر به همین جرم دستگیر شده اند، گفت: متهمان به ۴۰ فقره جیب بری بصورت باندی و چهار نفره با همدستی فرد دیگری به نام وحید اقرار و اظهار داشتند که گوشی‌های سرقتی را به شخصی بنام شهروز در غرب تهران فروخته اند و از مجموع سرقت‌ها بیش از یک میلیارد ریال به دست آورده اند.
این مقام پلیسی افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه هشتم پلیس آگاهی تاکنون ۱۲ تن از مال باختگان شناسایی و ۲۱ دستگاه گوشی سرقتی نیز از مخفیگاه متهمان کشف و تحقیقات پلیسی کماکان برای دستگیری سایر اعضای باند و جرائم مشابه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار