اعتراف به سرقت از انباری‌های منازل مسکونی

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که از انباری و پارکینگ مجتمع‌های مسکونی سرقت می‌کرد، خبر داد.

گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانسرهنگ کارآگاه "خیراله دولتخواه" بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری و پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در حوزه سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویر واضحی از چهره سارق به دست بیاورند، اضافه کرد: تصویر به دست آمده از متهم در اختیار ماموران گشت کلانتری‌ها قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه افزایش یافت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی هنگام انجام ماموریت به فردی به نام سهراب که شباهت زیادی با تصویر به دست آمده از سارق داشت، برخورد کردند و پس از دستگیری، وی را به کلانتری انتقال و تحت بازجویی اولیه قرار دادند.

سرهنگ دولتخواه ابراز داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بیش از ۲۰ فقره سرقت انباری و پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی معترف و اظهار داشت، تمامی اموال مسروقه از قبیل: ماشین لباسشویی، جارو برقی و ... را به فردی به نام اسکندر به قیمت ناچیزی فروخته است.

وی افزود: سارق در خصوص شیوه و شگرد سرقت خود توضیح داد، با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت خانه‌هایی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنین دقت زیادی در بسته شدن درب ورودی نداشتند شناسایی و در فرصتی مناسب داخل مجتمع شده و اموال مستقر در پارکینگ و انباری‌ها را سرقت می‌کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالخر اموال سرقتی نیز در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دستگیر شد، گفت: هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت به دستور قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار