کشف ۱۲۰میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مقیمی اظهارکرد: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق از جمله سوخت، تلفن همراه، خودرو‌های لوکس خارجی، انواع لوازم خانگی، پارچه خارجی، خشکبار، ارز، دام سبک، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و انواع ارز در کشور کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌های جنوبی، ۲۹۴ رأس گوسفند قاچاق و مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس فرودگاه‌های کشور حین کنترل مسافران خروجی از هشت نفر مسافر انواع ارز و طلا به ارزش بیش از ۶۵ میلیارد ریال هنگام خروج از کشور کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا و ارز مکشوفه را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مقیمی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید

کشف ۲۸ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در تهران

کشف یک میلیاردی کالای قاچاق در تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار