وزارت خارجه آمریکا هرگونه تهدید علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی و در واکنش به تهدیدات مطرح شده علیه صهیونیست‌ها پس از ترور شهید فخری زاده، مدعی شد که هر تهدیدی علیه تل‌آویو محکوم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل العربیه، وزارت خارجه آمریکا در رابطه با تهدیدات مطرح شده علیه رژیم صهیونیستی از سوی گروه‌های مقاومت در  پی ترور شهید محسن فخری زاده، مدعی شد که تل‌آویو حق دارد تا از خود در برابر هر تهدیدی دفاع کند. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگو با العربیه انگلیسی، بدون اشاره به خباثت صهیونیست‌ها در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، گفت: «ما هرگونه تهدید علیه اسرائیل را محکوم و بار دیگر بر حمایت خود از حق دفاع اسرائیل تأکید می‌کنیم».

با توجه به شواهد موجود، رژیم صهیونیستی عامل مستقیم ترور محسن فخری زاده از چهره‌های اصلی صنعت هسته‌ای در کشورمان بوده است. بنیامین نتانیاهو پیش از این نام وی را آورده و گفته بود که آن را به یاد داشته باشید. «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم مدعی شده بود که وی را به خوبی می‌شناسد. عناصر موساد هم طی روز‌های اخیر به صورت غیر مستقیم اعتراف کردند که ترور فخری زاده برنامه طولانی مدت آن‌ها طی بیش از یک دهه اخیر بوده است.

این ترور کور از سوی بسیاری از کشورها محکوم شد. امارات، بحرین، اردن، سوئیس و برخی دیگر از کشورها این اقدام را مغایر با قوانین بین‌المللی خواندند.

عبدالباری العطوان تحلیلگر شهیر جهان عرب در پیامی توئیتری نوشت اینکه ایران انتقام خون فخری زاده را می‌گیرد، امری قطعی است. اما انتظار دشمنان برای وقوع انتقام بسیار دلهره‌آور تر از خود انتقام خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار