واکنش ائتلاف الفتح به ترور شهید فخری‌زاده

ائتلاف الفتح عراق در بیانیه‌ای جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، ائتلاف الفتح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد جنایت ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران انقلاب را از ادامه راه علیه طرح صهیونیستی باز نخواهد داشت و تنها بر قدرت و همبستگی جمهوری اسلامی خواهد افزود.

در این بیانیه آمده است: شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای را به ضرب گلوله مزدوران صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن و کسانی که در خیانت بزرگ به امت و ارزش‌ها و هویت اسلامی و انسانی آن دست دارند، به جمهوری اسلامی، رهبری بزرگ و ملت مقاوم آن تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت، انقلاب را از ادامه راه و ایستادگی قاطعانه در برابر طرح رژیم صهیونیستی و طرفداران عادی سازی روابط بازنخواهد داشت و انقلاب با رهبری و محور فرهیخته آن و ارزش‌های محکم و ملت پیشروی آن سربلند خواهد ماند؛ ملتی که به دنیا آموخت ملت‌ها چگونه می‌توانند آزاد باشند و مظاهر ظلم و ستم را به صبری زیبا تبدیل کنند و از آگاهی از اسلام و پایبندی به اصول آن، کشوری مستقل و تجربه اسلامی پیشرو بسازند.

ائتلاف الفتح افزود: با شناختی که از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی داریم، می‌دانیم چالش شهادت این دانشمند مجاهد تنها بر قدرت، انسجام و خرد پاسخگویی به آن در زمان و مکان مناسب خواهد افزود و این جنایت بر احساس وظیفه شناسی آنان و تلاش برای برقراری امنیت و صلح جهانی در این منطقه ملتهب تاثیری نخواهد گذاشت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد عناصر تروریستی مسلح خودوری حامل دکتر فخری زاده را هدف حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها، دکتر فخری زاده به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار