محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از سوی اندیشمندان پاکستان

اندیشمندان و رهبران مذهبی پاکستان، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند ایرانی را به دست عوامل رژیم اشغالگر صهیونیستی محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علامه راجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه‌ای ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری‌زاده را به شدت محکوم کرد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تسلیت به ملت ایران گفت: بدون شک عوامل صهیونیستی و آمریکایی در پشت پرده این اقدام بزدلانه هستند که با هدف ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه دست به این اقدام شیطانی زده‌اند.

علامه جعفری افزود: عوامل رژیم اشغالگر اسرائیل، آمریکا و برخی از غلامان عربی آن‌ها که همواره در مقابل جبهه مقاومت اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ایران شکست‌های خفت‌بار را متحمل شده‌اند، رویکرد منافقانه برهم زدن امنیت منطقه‌ای را تشدید کرده‌اند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرد: این اقدامات بزدلانه سبب تقویت بیش از پیش مقاومت اسلامی شده و به نابودی رژیم صهیونیستی و اهداف شیطانی متحدین آن‌ها منجر خواهد شد.

علامه سید عابد الحسینی، سناتور سابق و دبیر ایالتی تحریک اسلامی پاکستان نیز در پیامی در این باره اعلام کرد: امت اسلامی یکی از دانشمندان برجسته خود از ایران را از دست داد که وقت خود را در مسیر جهاد در راه خدا و تربیت و تعلیم صرف کرد. تحریک اسلامی پاکستان حمله تروریستی به دانشمند و فیزیکدان ایرانی را به شدت محکوم کرده و فقدان این مجاهد اسلام را به، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای حفظه الله و حکومت و مردم ایران تسلیت عرض می‌نماید.

این رهبر مذهبی پاکستان اظهار داشت: یقین داریم که اینگونه توطئه‌های شیطانی و منافقانه موجب افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران برای سکان داری امت اسلامی در مقابله با چالش‌های پیش رو است و به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

دکتر ثاقب اکبر، پژوهشگر امور سیاسی و معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان نیز در واکنش به این جنایت صهیونیستی گفت: شهادت این بزرگمرد ایرانی بیانگر از بین رفتن قدرت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار قضایای عادلانه مستضعفین در سراسر جهان است.

دکتر ثاقب اکبر با محکوم کردن این اقدام اعلام کرد: استکبار جهانی باید بداند رویکرد منافقانه‌ای که آن‌ها برای تضعیف امت اسلامی در پیش گرفته اند، محکوم به شکست است. راه شهید محسن فخری‌زاده و دیگر شهدای مقاومت ادامه خواهد یافت و عوامل صهیونیستی آمریکایی نمی‌توانند از تاوان سخت در امان بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار