تایمزِ اسرائیل: ترور فخری زاده اوج تلاش‌های درازمدت تل‌آویو علیه برنامه هسته‌ای ایران بود

رسانه‌های عبری زبان ترور دانشمند هسته ای-دفاعی ایران را اوج برنامه درازمدت رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران توصیف کردند.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک رسانه صهیونیستی ترور دانشمند هسته ای-دفاعی ایران را نقطه عطف برنامه استراتژیک درازمدت رژیم صهیونیستی با هدف خرابکاری در برنامه ادعایی ساخت سلاح هسته‌ای ایران ارزیابی کرد.

روزنامه تایمز آو اسرائیل در مطلبی اعلام کرد ترور محسن فخری زاده مهابادی، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و دانشمند ارشد سازمان انرژی اتمی ایران نقطه عطف برنامه درازمدت راهبردی صهیونیست‌ها برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بود و تهران را از وجود یک نیروی غیرقابل جایگزین و یک گنجینه دانش محروم کرد.

این روزنامه به نقل از رسانه‌های عبری زبان نوشت یک منبع اطلاعاتی ناشناس غربی در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی ترور شهید فخری زاده را اوج تلاش‌های درازمدت تل‌آویو برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای توصیف کرد. کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فقدان شهید فخری زاده را از دست رفتن دانشی غیرقابل جایگزین دانست.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در گزارش‌های مختلفی این دانشمند برجسته ایرانی را هدف نخست وزیر‌های متعدد رژیم صهیونیستی و مدیران مختلف موساد و جزء برنامه ترور و خرابکاری این رژیم اعلام کرد.

جروزالم پست نیز مدعی شد ترور فخری زاده نشان می‌دهد هر ایرانی مرتبط با برنامه هسته‌ای را می‌توان یافت و ترور کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی علنا در سال ۲۰۱۸ با بردن نام شهید فخری زاده مدعی شد این دانشمند ایرانی رئیس برنامه سری ساخت بمب اتمی است و دنیا باید نام او را به خاطر بسپارد.

رژیم صهیونیستی برغم داشتن کلاهک‌های هسته‌ای بی‌شمار، هنوز هیچ مدرکی در اثبات ادعای برنامه محرمانه ساخت سلاح هسته‌ای از سوی ایران ارائه نکرده است. آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز از سال ۲۰۰۳ تاکنون در بازرسی‌های متعدد خود از سایت‌های هسته‌ای ایران مدرکی مبنی بر تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی پیدا نکرده است.

سران جمهوری اسلامی بار‌ها اعلام کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران با اهداف صلح آمیز دنبال می‌شود و این کشور برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد. ایران همچنین آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای تکرار ادعا‌های واهی علیه برنامه هسته‌ای خود برغم در اختیار داشتن زرادخانه‌های هسته‌ای بی‌شمار مورد انتقاد قرار داده است.

دکتر فخری زاده عصر روز جمعه در اقدامی تروریستی که ردپای عوامل صهیونیستی در آن مشهود است در آبسرد تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار