فصل دوم «عصر جدید» به نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد؟

احسان علیخانی در گفت وگوی اینستاگرامی خود با داوران «عصر جدید»، درباره پایان فصل دوم این برنامه تلویزیونی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،احسان علیخانی امشب در فضای مجازی گفت وگوی تصویری با رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، امین زندگانی و بشیر حسینی داوران برنامه «عصر جدید» داشت.

در بخشی از این گفت وگو عظیمی نژاد گفت: این روز‌ها برای ادامه ضبط «عصر جدید» در شرایط موجود، من خیلی نگران شما احسان علیخانی در سمت تهیه کننده هستم. اگر من بودم با این حجم از هزینه، اجاره‌ها و دستمزد‌ها سکته می‌کردم.

علیخانی به طنز گفت: مگه ندیدی سکته کردم، با ویلچر آمدم!

علیخانی گفت: بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان از شهرستان هستند. تعداد گروه‌ها بسیار زیاد است واز هر زاویه‌ای که نگاه می‌کنیم جمع شدن بچه ها کنار هم سخت است.

فصل دوم «عصر جدید» به نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد؟

عظیمی نژاد درباره کار‌های اخیرش توضیح داد: یک ترانه ای برای علیرضا عصار ساخته بودم و روزهای پایانی آن را سپری می کنم.

امین حیایی درباره ادامه «عصر جدید» گفت: احساس میکنم بهتر است فعلا صبور باشیم تا از واکسن کرونا برای درمان قطعی استفاده کنیم. همه دنیا هم دچار این مشکل هستند و ما هم باید مثل آن‌ها برخورد کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط این روز‌ها، باید دو طرف درخواست‌ها را نگاه کنیم، ابتدا باید دولت کمک کند و مردم هم همراهی کنند. این مسئله را باید باهم حل کنیم. کارهایمان همگانی باشد و همه کنار هم باشیم. به هر حال این مرحله را رد میکنیم و پشت هر سختی روز‌های شادی را خواهیم داشت.

علیخانی درباره ادامه ضبط «عصر جدید» توضیح داد: برای ما بهترین اتفاق این بود که برنامه را ضبط می‌کردیم، ما از مهر ۹۸ شروع کردیم. قرار بود ۱۰ ماهه تمام کنیم، اما هنوز مشخص نیست که چه روزی به اتمام می‌رسد؛ شاید تا نوروز ۱۴۰۰ زمان ببرد و فصل دوم «عصر جدید» به یک پروژه ۱۸ ماهه تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید:


بشیر حسینی درباره اتفاقات تلخ این روز‌ها گفت: متاسفانه در این مدت پدر و مادرم دو بار به کرونا مبتلا شدند، از دوستان و اقوام هم فوتی داشتیم که حتی نتوانستیم برایشان مراسم بگیریم.

در پایان این گفت وگو رویا نونهالی گفت: مدتی در قرنطینه بودم و به کرونا مبتلا شدم که دقیقا بعد از ۱۴ روز تمام شد. من به تازگی تست کرونا دادم و منفی بود.

وی افزود: مانند همه دوستان علاقه دارم که عصر جدید با حضور تماشاگران ضبط شود.

علیخانی گفت: تلاش ما همین است که با حضور تماشاگران ضبط کنیم، البته امیدواریم شرایط خوب شود. اگر شرایط بهتر شود می توانیم ضبط برنامه را دی ماه شروع کنیم.

وی افزود: درضمن ما میخواهیم آیتم جدیدی را با حضور داوران در هشتگ عصر جدید ضبط کنیم که در کنداکتور دی ماه شبکه سه پخش شود.

ایمان قیاسی هم در این گفت وگو درباره سری جدید هشتگ عصر جدید گفت: با توجه به توضیح آقای علیخانی تصمیم داریم سری جدید هشتگ را با حضور داوران و احسان علیخانی با حال و هوای زندگی مردم و روزهای کرونایی از هفته آینده ضبط کنیم ودر دی ماه پخش شود‌.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۰:۲۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
امید این است که سریال پایتخت به نوروز نرسد ،
امید این است که برنامه دورهمی به پخش برسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
نرسد چه بهتر
آخرین اخبار