انجام عملیات عمرانی برای جلوگیری از سیل و آبگرفتگی در آبادان

شهرداری آبادان در یک اقدام ضربتی، ضمن احداث مخزن سپتیک و نصب پمپ جدید، کار لوله گذاری عرضی بلوار طیب را به انجام رساند.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در خصوص تمهیدات لازم برای حوادث احتمالی پس از باران گفت: باتوجه به بارندگی‌های چند روز گذشته و شناسایی نقاط ضعف جدید برنامه ریزی خوبی را از دو روز پیش انجام دادیم.

عملیات احداث سپتیک و لوله گذاری عرضی بلوارطیب

او ادامه داد: دیروز نیز موفق شدیم بلوار طیب را که برای چندین ساعت مشکلات تردد را برای شهروندان در پی داشت با یک خط لوله‌ی جدید به خیابان صیفی متصل و با احداث سپتیک و نصب پمپ جدید برای بارندگی در پیش رو، آماده بهره برداری کنیم.

عملیات احداث سپتیک و لوله گذاری عرضی بلوارطیب

شهردار آبادان تصریح کرد: آبگرفتگی جنب مصلی ترمینال درون شهری که بیمارستان شهید بهشتی را تهدید می‌کرد با یک خط لوله جدید به پارک بازسازی و از آنجا به رودخانه بهمنشیر متصل کردیم همچنین آن مکان به پمپ جدید و احداث سپتیک تجهیز شد که این موارد را براساس طرح جامع خطوط دفع آب‌های سطحی انجام دادیم.

عملیات احداث سپتیک و لوله گذاری عرضی بلوارطیب

شیرازی اضافه کرد:سی متری ذوالفقاری نیز یکی دیگر از نقاط ضعف بود که با قسمت‌هایی از چهل متری در بارندگی اخیر دچار غرق شدگی شده بودند و برق این منطقه به مدت ۶ ساعت قطع شده بود که در بهمن ۳۵ و ۶۰ ژنراتور نصب کردیم.

او گفت: پیش بینی می شود با احداث سپتیک ، نصب پمپ و انتقال آب های روان در سطح خیابان به مجاری منتهی به رودخانه بهمنشیر کمترین میزان آبگرفتگی در این قسمت مشاهده شود.

شهردار آبادان افزود:برخی از مناطق دچار پس زدگی فاضلاب شده اند که همکاران اداره آب و فاضلاب تلاش فراوانی برای رفع آن کردند در این مناطق خطوط فرسوده هستند و پمپ‌ها باید به روز شوند برای آن‌ها نیز برنامه‌های وسیعی جهت بهسازی تدارک دیده ایم.

انتهای پیام/ د

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.