طی دیدار با وزیر بهداشت بررسی شد؛

کمبود امکانات پزشکی در کوهبنان

وزیر بهداشت در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس برای تامین تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی شهرستان کوهبنان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دیروز در دیدار با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن قدرانی از تلاش کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: شهرستان کوهبنان در فاصله حدود ۱۸۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد که به دلیل زلزله خیز بودن و برخورداری از معادن، نیازمند امکانات و تجهیزات پزشکی، از جمله: دستگاه بیهوشی، آمبولانس، دستگاه الکتروشوک و سایر تجهیزات  است تا امکان درمان بهتر برای کارگران زحمت کش معادن زغال که در عمق زمین فعالیت می کنند و مردم شهرستان فراهم شود.

او با اشاره به جمعیت کارگری در منطقه پابدانا که در معادن زغالسنگ مشغول کار هستند، درخواست کرد: درمانگاه شبانه روزی مانند قبل راه اندازی شود.

در این جلسه  سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با قدردانی از شرکت‌های زغالسنگ و فولاد، در تامین تجهیزات مورد نیاز قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری شرکت‌های معدنی و صنعتی و مردم، شاهد شکست ویروس منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار