چاپ دو کتاب درشیروان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از چاپ دو کتاب"خنیاگران خطه خورشید" و "تشخیص و درمان اسکیزوفرنی" همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در شیروان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان  گفت : کتاب "خنیاگران خطه خورشید" در انتشارات شیلان منتشر و راهی بازار نشر شد.

عباسپور گفت : کتاب خنیاگران خطه خورشید (با راویان سوز و ساز از گلیل تا شاه جهان) به تألیف و گردآوری شعبان اسلامی با ۲۳۸ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسید.

عباسپور با اشاره به اینکه کتاب «خنیاگران خطه خورشید» دومین کتاب به چاپ رسیده شعبان اسلامی از فرهنگیان و هنرمندان دوتار نواز و نام آشنای این شهرستان است افزود : این کتاب شامل ۴ فصل موسیقی فولکلور خراسان، معرفی خنیاگران موسیقی مقامی شیروان، موسیقی عاشق‌ها و موسیقی شبانان و ساربانان این شهرستان تدوین شده است.

او  بیان داشت: این کتاب با هدف معرفی هنرمندان موسیقی محلی و مقامی این شهرستان ازجمله اساتید، بخشی‌ها، عاشق‌ها و شبانان و ساربانان به چاپ رسیده است تا گامی در جهت آشنایی بیشتر با فرهنگ این مردمان هنرمند برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان همچنین گفت: کتاب «تشخیص و درمان اسکیزو فرنی» در انتشارات دیروک منتشر و راهی بازار نشر شد.

او  افزود: این کتاب به نویسندگی شهاب رضازاده و دومین کتاب او می‌باشد که به زیور چاپ آراسته شد.

او افزود : «تشخیص و درمان اسکیزو فرنی» با ۴۱۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ جلد چاپ شده و در این کتاب سعی برآن شده تا تشخیص و درمان اختلال اسکیزوفرنی (روان گسیختگی) را با ساده‌ترین شکل بیان شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.