معرفی آثار برگزیده بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت در خراسان شمالی

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی از معرفی آثار برگزیده بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  به نقل از ستاد خبری شانردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در خراسان شمالی ، مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری موفق شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان گفت: بخش فیلمسازان بسیجی به عنوان بخش جدید و بسیار مهم جشنواره امسال برای اولین بار در استان و کشور برگزار شد.


بیشتر بخوانید 


اسماعیل زاده افزود: افزایش کمیت و کیفیت تولید آثار برجسته هنرمندان بسیجی استان در حوزه فیلم، مستند و پویانمایی از اهداف برگزاری این بخش از جشنواره است.

او با بیان ویژگی‌های این دوره از جشنواره فیلم مقاومت گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنرمندان با استعداد استان در دستور کار انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان قرار دارد.

اسماعیل زاده افزود:یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جشنواره امسال، بخش فیلمسازان بسیجی است که استان خراسان شمالی با دریافت بیش از۲۰۱ اثر در جمع سه استان برگزیده کشور قرار گرفت.

رضالنگری دبیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی نیز به معرفی آثار برگزیده این دوره پرداخت و گفت: پس از داوری آثار، از بین ۲۰۱ اثر ارسال شده در بخش‌های مختلف؛ نماهنگ حریم و حرم به کارگردانی سعید شیخ روشندل، پویا نمایی پناه به کارگردانی علی جنتی، مستند چشم بیدار به کارگردانی میثم کاظمی، فیلمنامه اسپیلت نوشته محمد بکرانی و وفیلم کوتاه نگاه باچشمان بسته به کارگردانی علی خاوری به عنوان آثار برگزیده بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی انتخاب و بعنوان آثاربرگزیده به جشنواره کشوری معرفی شدند.

گفتنی است به علت شرایط حاد ناشی از شیوع بیماری کرونا، برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان فعلا به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و در صورت بهبود شرایط و امکان برگزاری مراسم، متعاقبا تاریخ و زمان آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.