تاکید بحرین و رژیم صهیونیستی بر همکاری اقتصادی مشترک

وزیر گردشگری بحرین و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیداری در سرزمین‌های اشغالی بر افزایش همکاری‌های اقتصادی دوجانبه و بهبود روابط تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، «زاید بن راشد الزیانی» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین در دیدار و گفتگو با مقامات رژیم صهیونیستی بر افزایش همکاری‌های اقتصادی تاکید کرد.

او گفت: فرصت‌های اقتصادی بسیاری با اسرائیل داریم و صلح با اسرائیل باید در زندگی شهروندان منعکس شود.

الزیانی که در رأی هئیتی بلند پایه دیروز (سه‌شنبه) وارد اراضی اشغالی شد، گفتگو‌هایی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره همکاری در زمینه‌های صنعت، تجارت و گردشگری و نیز تبادل کارشناس بین دو طرف داشت.

به نوشته خبرگزاری بحرین، این سفر با هدف انجام مذاکرات بیشتر میان بحرین و رژیم صهیونیستی در زمینه تجارت، گردشگری و نیز بررسی فرصت‌های اقتصادی است.

این دومین سفر رسمی یک هیئت بحرینی به فلسطین اشغالی است که پس از توافق صلح میان دو طرف در ماه سپتامبر صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت رژیم اشغالگر قدس در منامه، به بحرین سفر کرده است.او نیز به همکاری‌های اقتصادی با بحرین اشاره کرد و گفت: با بحرین تیم اقتصادی ویژه برای بهبود و پیشبرد روابط دوجانبه تشکیل خواهیم داد.

اشکنازی افزود: چندین توافقنامه اقتصادی با بحرین امضا خواهیم کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد سفر به منامه را داشت، اما خبرنگار وب‌سایت خبری «واللا» رژیم صهیونیستی پیشتر در توییتی اعلام کرد مقامات ارشد رژیم اشغالگر اطلاعاتی را در اختیار او قرار داده‌اند مبنی بر اینکه مقامات بحرین از بنیامین نتانیاهو خواسته‌اند سفرش به منامه، پایتخت بحرین را به تعویق بیندازد.

این در حالی است که نتانیاهو در تلاش بود تا پیش از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شود تا بتواند نخستین نخست‌وزیر این کشور باشد که به صورت رسمی به این کشور سفر کرده است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار