توسعه استان، معطل سرمایه گذاران بی انگیزه نشود

استاندار کرمان گفت: باید مجوز‌های سرمایه گذاری برای افراد با انگیزه در سریع ترین زمان صادر شود و نباید توسعه استان را معطل افراد و سرمایه گذاران بی انگیزه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ع) استانداری کرمان برگزار شد، گفت: هر گونه کوتاهی در انجام طرح‌های استان قابل قبول نیست و باید اسم مقصران شفاف در جلسات بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام شود.

او بابیان اینکه مشکل اساسی در زیر ساخت‌های استان وجود ندارد و باید سرمایه گذاران بی انگیزه و طرح‌های بدون بازدهی را از برنامه‌های توسعه‌ای استان خارج کرد، افزود: بایستی در جلسات اقتصاد مقاومتی آن دسته از مشکلات که ناشی از قصور دستگاه‌ها، بانک‌ها و یا مدیران است مشخص و اسامی آن ها نیز اعلام شود تا به موضوع رسیدگی شود.

زینی وند بیان کرد:  باید به مشاغل، حوزه خدمات و به ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بیشتر توجه شود.

 در این جلسه جعفر رودری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز گفت: مهم ترین شاخص در اقتصاد هر کشوری تولید ناخالص داخلی است که روند رشد استان کرمان در این شاخص، صعودی و حدود ۴ درصد هست که از میانگین کشور بالاتر است.

او میزان تولید ناخالص داخلی پارسال استان کرمان را ۱۰۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: این میزان تولید به لحاظ اندازه در اقتصاد، رتبه دوم در کشور را دارد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار