کشف کنسروجات احتکاری در نظرآباد

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۰۲ هزار و ۷۶۸ عدد انواع کنسروجات احتکاری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کنسروجات احتکار شده در یک انبار واقع در شهرک صنعتی نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با بررسی صحت موضوع؛ با هماهنگی مقام قضایی به انبار مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن جا، تعداد ۴۲ هزار ۵۷۶ عدد کنسرو لوبیا، ۱۹ هزار ۵۰۰ عدد کنسرو لوبیا و قارچ، ۱۵ هزار ۸۸۸ عدد کنسرو نخود فرنگی، ۲۴ هزار عدد تن ماهی و ۸۰۴ عدد کنسرو ذرت کشف کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که انبار مذکور پلمب و متهم به همراه محموله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد، گفت: پلیس با رصد دائم انبار‌های سطح استان، با احتکار کالا‌های اساسی که موجب سخت شدن زندگی اقشار ضعیف جامعه می‌شود به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار