شرکت TikTok در حال آزمایش فیلم های طولانی مدت است

شرکت تیک تاک اعلام کرد که قصد دارد امکان انتشار فیلم‌های طولانی مدت و سه دقیقه‌ای را آزمایش کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت TikTok درحال بررسی این موضوع است که آیا می‌تواند توانایی ضبط ویدئوهای طولانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد یا خیر و این موضوعی است که ذهن سازندگان این برنامه را به خود مشغول کرده است. به گفته مت ناوارا مشاور رسانه‌های اجتماعی، این شرکت توانایی ضبط فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای را هم دارد و این مشاور در صفحه توئیتری خود با انتشار تصویری از بروزرسانی این برنامه گفت: این ویژگی هنوز در حال بررسی است.

در حال حاضر ویدئوهای چند دقیقه‌ای می‌توان در TikTok ضبط کرد؟

در حال حاضر شرکت TikTok به همه کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا حداکثر یک فیلم یک دقیقه‌ای را بارگذاری کنند. تا به حال آزمایش‌ها در این رابطه موفقیت آمیز بوده است، اما این شرکت به دنبال بارگذاری فیلم با زمان طولانی‌تری است. تولید فیلم‌های طنز ۶۰ ثانیه‌ای و عدم نیاز به تمرکز زیاد برای ساخت یک ویدئو یک دقیقه‌ای از ویژگی‌های مورد استقبال در دنیای TikTok است که با اضافه کردن زمان طولانی‌تر به این ویدئو‌ها استقبال از این برنامه دو چندان خواهد شد.

شرکت TikTok در حال آزمایش فیلم های طولانی مدت است

ویدئوهای سه دقیقه‌ای در برنامه TikTok مانند یک نمونه کوچک از YouTube است، زمانی که ویدئوهای YouTube کمتر از ۱۰ دقیقه  بودند. این زمان اضافه شده وقت زیادی است که می‌توان در این فضا به تبلیغ خیلی از چیز‌ها پرداخت و شاید هم نگران کننده باشد به هرحال با پیشرفت تکنولوژی باید آموخت که از هر فناوری به طور صحیح استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار