طی سفر استاندار به جنوب کرمان؛

۲ پروژه تامین اضطراری آب و پست برق در کهنوج افتتاح شد

۲ پروژه تامین اضطراری آب و پست برق کهنوج امروز با حضور زینی وند استاندار کرمان، مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندارکرمان در بدو ورود به شهرستان کهنوج ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آن‌ها به بازسازی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز گلزار شهدای این شهرستان برای امسال ۴۰۰ میلیون تومان است که این اعتبار از طریق معاونت امور عمرانی استانداری تامین می‌شود.

او در این سفر طرح اضطراری تامین آب کهنوج را با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در آیین افتتاح شبکه اضطراری آب آشامیدنی کهنوج بیان داشت: این طرح شامل خط انتقال به طول ۱۷ کیلومتر، قطر لوله خط انتقال ۴۰۰ و ۲۵۰ چدن داکتیل، مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی با حفر و تجهیز سه حلقه چاه، با دبی ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است.

طاهری افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه، ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت استانی است که با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه برای راه‌اندازی آن، ۲ کیلومتر خط برق هم اجرا شد.

او طرح آبرسانی به شهر نودژ و منوجان را از طرح‌های در حال تکمیل دانست و اعتبار هزینه شده را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است.

استاندار کرمان و هیئت همراه، همچنین پروژه پست مدولار ۲۳۰/۲۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

۲ پروژه تامین اضطراری آب و پست برق در کهنوج افتتاح شد

حمید رضا حبیبی مدیر عامل برق منطقه‌ای کرمان در این آیین گفت: پست مدولار ۲۳۰.۲۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر وارد شبکه شد.

او با اشاره به مشخصات فنی این طرح تصریح کرد: یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپر و ۶ عدد خروجی ۲۰ کیلو ولت، ازجمله مشخصات فنی پست تقویت ولتاژ کهنوج است.

حبیبی بیان داشت: امسال ۴۳۰ میلیارد تومان طرح تقویت ولتاژ برق در سطح استان افتتاح کردیم و ۹ طرح دیگر هم در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.