۴۳هزار و۷۳۶ خانوار در اجرای طرح مسجد سنگر سلامت پایش شدند

با اجرای طرح مومنانه به نام شهید سلیمانی خواهران و برادران بسیجی و جهادی خانوار تربت جامی را مورد پایش سلامت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به اجرای طرح سردار دل‌ها شهید سلیمانی مبنی بر هر مسجد یک‌سنگر سلامت گفت: با فعال شدن ۱۴۱ پایگاه سلامت باشرکت برادران و خواهران بسیجی و جهادی از ۲۰ آبان تا الان ۴۳هزارو ۷۳۶ خانوار در اجرای طرح شهید سلیمانی مورد پایش سلامت قرار گرفتندو ۱۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی معرفی شدند و همچنان عملیات بیماریابی و حمایت و پشتیبانی از بیماران کرونا ادامه دارد.

او با توجه به تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا افزود: براساس ضرورت‌ها قرارگاه عملیاتی مقابله باویروس کرونادر بخش‌های نصرآباد، نیلشهرو سمیع آباد راه اندازی شده و مسئولان و بسیجیان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت میدانی درحال انجام ماموریت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ادامه داد: دربخش مرکزی هنوز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تشکیل نشده و بایستی هر چه سریعتر اقدام شود و درشهرستان صالح آباد قرارگاه فعال شده است.

جوان با اشاره به اینکه کمبود نیروی خدمات رسان به بیماران در بخش کرونایی بیمارستان سجادیه بیان کرد: با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی تعداد ۲۰ نفر از نیرو‌های بسیجی، جهادی و طلبه با یک آموزش کوتاه مدت برای خدمت رسانی به بیماران بستری در بخش کرونا به بیمارستان سجادیه اعزام شدند که تاثیر بسزایی در روحیات بیماران داشته است.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.